דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טריילרים של סרטי הקולנוע 

מאת    [ 21/04/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3718 פעמים ]

טריילרים חדשים

טריילרים הן המונח הלועזי למושג המכונה קדימון פתיח, כמו שנשמע הוא קדימון, שאורכו מספר דקות ולפעמים גם שניות בודדות בלבד, זוכה לצאת לאור בקרבת הקהל הרחב בטרם צאתו של הסרט באורכו המלא. כך, טריילרים שיוצאים מהווים מעין כרטיס ביקור איכותי של הסרט עצמו, כרטיס אותו יש לשווק לצופים בצורה המקצועית ביותר והרחבה ביותר בכדי שהסרט יזכה להכרה וצפייה מרביתבקרב הקהל הגדול ובהצלחה כלכלית ללא הפסדים כמובן.

תוכן
הטריילרים כוללים בתוכם את הכוכבים שמשחקים, היילייט ואת הצילומים הכי מובחרים ויפים. בחירה זאת אינה נעשית במקרה, אלא בחירת מיטב המקטעים המצולמים בסרטון הפיכתם לסרטון מנצח יוצרת הצגה מוצלחת יותר של הסרט ומשיכת קהל רב ואיכותי יותר. למרות כל זאת, יש לזכור, כי הסיום של הסרט לעולמים לא יהיהבטריילרים עצמם על מנת ליצור מתח אצל הצופה. ברוב, הקדימונים יסתיימו בסימן שאלה שעל הצופה יש להתמודד איתה ולפתור לבדו באמצעות צפייתו בסרט.

מטרות
המטרה המוגדרת והמרכזית של הפקת טריילרים היא לגרום לצופים לקנות, למכור את הסרט עצמו. יציאת טריילרים לאקרני הקולנוע בטרם צאתו של הסרט המלא באה במטרה ליצור מתח ותהיה אצל הקהל, ציפייה ותהייה לקראת צאתושל שובר הקופות הבא למסכי הקולנוע. הדיבור בקרב הצופים על הטריילרים עצמם, שהופכים לעיתים ליחסי ציבור, מהווה למעשה פרסום של הסרט עצמו והפצתו בקרב קהל גדול ככל שניתן, בכדי לזכות את מפיקי הסרט גדולים.

הפצה
הפצתם של הטריילרים בקרב הקהל הרחב, בייחוד בעידן האינטרנט בו אנו חיים, נעשית לרוב באתרי האינטרנט השונים, המהווים נתח גדול ומשמעותי מפרסומו של הסרט, מלבד שיווקם בבתי הקולנוע. רשתות אינטרנט חברתיות כמו: יוטיוב youtube פייסבוק facebook ועוד, הפכו להיות מגרש ההפצה הראשי של טריילרים רבים בעקבות יכולתם להגיע לכמות רבה ומגוונת של קהל הצופים, וכל זאת, ללא כל עלות כספית נוספת המתבקשת בעת הפצת הטריילרים בבתי הקולנוע ובטלוויזיה המסחרית.

לסיכום:

טריילרים, המכונים בשפתנו פתיחים או קדימונים, הינם יצירה טרום- קולנועית הכוללת בתוכה את ההיילייטים של הסרט, בעוד שסופו, נותר בסימן שאלה על מנת לעורר מתח וציפייה. כך, הופכים הטריילרים לכרטיסי ביקור של הסרט במטרה להפיץ ולמכור את הסרט בקרב הקהל במידת האפשר. טריילרים, המכונים בשפתנו קדימונים, הינם יצירה קולנועית הכוללת את ההיילייטים שלו, כשבסופו, הסרט נותר כתעלומה על מנת לעורר את המתח והציפייה. כך, נעשים הטריילרים לכרטיסי ביקור של הסרט במטרה להפיץ ולמכור את סרט הקולנוע בקרב הקהל במידת האפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב